REUNIONS PRÈVIES A L’INICI DE CURS 2020-2021

Abans de l’inici del curs 2020-2021, el dia 14 de setembre, hi haurà les següents reunions informatives, ja donarem més detalls a finals d’agost de la reunió general si és presencial al pati de l’escola, al teatre de la Sitja o telemàtica. Les reunions de P3 i 1r seran presencials al teatre de la Sitja amb les mesures de seguretat recomandes.

• Dilluns 07/09/20 a les 21h. Reunió de novetats i informacions comunes pel curs 2020-2021, amb tota la Comunitat Educativa (Escola-AMPA-Ajuntament). Per a tots els cursos.
  • Dimarts 08/09/20 a les 20h. Reunió amb l’equip de mestres de 1r.
  • Dimecres 09/09/20 a les 20h. Reunió amb l’equip de mestres de P3.

Es recomana assistir a totes les reunions que us correspongui i no portar nens/es ja que no hi haurà servei d’acollida.

Equip Directiu