PRESENTACIÓ DEL PROJECTE EDUCATIU PEL CURS 2020-2021

A continuació us adjuntem la presentació del curs amb les mesures extraordinàries per la pandèmia per COVID-19 i els aspectes clau del projecte pedagògic.

Ens hagués agradat molt poder fer la tradicional reunió prèvia a l’inici de curs, ja que trobem que és un espai on famílies i l’escola es posen d’acord en els punts més importants del curs escolar. Malauradament, les instruccions del Departament desaconsellen totalment realitzar aquest tipus de reunions.

Tot i la possibilitat de realitzar la reunió de forma telemàtica, com a escola hem decidit elaborar una presentació i adjuntar un formulari on pugueu manifestar totes les vostres preguntes, dubtes i suggeriments. Creiem que, amb la presentació i adjuntant les respostes a totes les famílies de l’escola (independentment de si fan preguntes o no) garantim que tothom rebi la mateixa informació.

Malgrat tot, estem dedicant esforços per poder fer la resta de reunions del curs de manera presencial, per tal que tutors i famílies tinguin una interacció fluïda en aquest estrany curs 20/21 que està a punt de començar.

Sabem que cada curs és incert i tot i que indubtablement aquest ho serà més tots tenim la determinació d’anar endavant i de fer el millor per tal que els nostres alumnes continuïn la seva formació amb les màximes garanties.

Hi ha dubtes i neguits, però us volem transmetre que des del claustre de mestres s’ha fet molta feina perquè tot rutlli. Els problemes, les dificultats i els dubtes que vagin sorgint els entomarem, els treballarem i els resoldrem.

Us demanem que llegiu molt atentament tota la presentació i formuleu les preguntes que creieu convenients abans de demà dimarts a les 11h del matí per tal de poder contestar-les totes abans de dijous.

Us agraïm per endavant la vostra comprensió i col·laboració.

Equip Directiu

Enllaç a la presentació

Respostes al dubtes de les famílies