P3 VISITEM ELS MOSSOS D’ESQUADRA

El passat dijous dia 31 de març, els nens i nenes de les classes del MONSTRE VERD i DEL MONSTRE GROC van xalar de valent a l’espai exterior de la Sitja rebent la fantàstica visita dels mossos d’esquadra.

Aprofitant que el pare d’un dels nostres alumnes és mosso d’esquadra i agraint la seva predisposició, els més petits de l’escola van gaudir de valent escoltant-los i veient el seu cotxe.

Ens van explicar un munt de coses i informacions de gran utilitat. També ens van ensenyar alguns dels objectes i eines que necessiten per fer la seva feina. Volem donar-los les gràcies per l’enganxina reflectant que ens van donar per poder enganxar al patinet o a la bicicleta. A més, ens van ensenyar el seu cotxe i fins i tot, hi vam poder pujar i fer sonar les sirenes! Ens ho vam passar d’allò més bé!

FOTOGRAFIES DE L’ACTIVITAT