P3 PARLEM DE…

El “parlem de” és una iniciativa que vam engegar el curs passat des de l’equip d’infantil de l’escola, amb l’objectiu de potenciar, entre d’altres, els següents aspectes:

• Fomentar la motivació de l’alumne/a, partint dels seus interessos.
  • Treballar l’expressió oral i l’organització de la informació.
  • Fomentar l’escolta activa i l’interès pels companys i companyes.
  • Potenciar la cohesió del grup, ja que els nens i nenes podran conèixer millor els gustos i preferències dels seus amics i amigues de l’aula.
  • Fomentar l’esperit crític, tot fent una valoració dels objectes/temes presentats.

Al P3 hem fet una pinzellada d’aquesta activitat, de manera que cada alumne/a ha exposat oralment l’explicació d’un objecte que ha portat de casa. Els companys i companyes hem pogut escoltar, observar, fer preguntes. En acabar totes les exposicions n’hem fet un petit recull de fotos i una valoració mitjançant cares.

Ha estat una activitat enriquidora, que sens dubte haurà servit d’entrenament per al “parlem de” del P4, en què serà una iniciativa un xic més elaborada. Gràcies famílies per la vostra col·laboració!