FESTIVAL DE NADAL

És una nit de Nadal. Una família està acabant de sopar quan, de sobte, la mare demana als més petits de la casa que facin neteja de joguines. En tenen moltes amb les que ja no hi juguen i hi ha moltes nenes i nens pobres que no en tenen. Molt decidits pugen a les golfes, obren el bagul i comencen a descobrir les joguines de la seva infantesa. Cada joguina trobada els recorda a una de les pel·lícules que miren des de petits… Entre llànties màgiques, caramels, mirallets, vaixells i moltes altres, van apareixent els personatges de Disney, alhora que va sonant la música d’aquests clàssics tan màgics.

Aquesta va ser la història que van interpretar des de P3 a 6è per representar el festival de Nadal. Des dels més petits als més grans, van sortir dalt l’escenari de la Sitja. Ben lluents i disfressats, van cantar i ballar les cançons més representatives de Disney. Els alumnes de 6è van narrar i interpretar la història, a més de disfressar-se en cada cançó i acompanyar els alumnes dels altres cursos. Tot l’esforç i dedicació per part de tots i totes van fer del festival una tarda màgica i brillant.

VÍDEO P3   VÍDEO P4   VÍDEO P5   VÍDEO 1r   VÍDEO 2n   VÍDEO 3r   VÍDEO 4t   VÍDEO 5è