FESTA DE TARDOR 2021

Una festa i tradició catalana que celebra l’escola cada any és la Castanyada. Així doncs, el passat dijous 28 d’octubre vam celebrar aquesta festa, a més del Halloween. Quin dia tan bonic i divertit!

Per començar i per preparar-nos per a aquest dia, podíem venir disfressats de castanyers i castanyeres o amb complements i vestimenta de Halloween.

Pel matí, quan vam arribar a l’escola, vam trobar les portes decorades amb ratpenats, carbasses, teranyines i banderoles. Això li va donar al dia un caire encara més festiu al dia. Seguidament, cada grup va confeccionar diferents manualitats de tardor. De petits a grans, vam elaborar i/o decorar algun element tardorenc: carbasses, fulles, eriçons, glans, magranes, arbres… Després, cada grup ho va portar a l’entrada de l’escola. El treball conjunt de tots i totes va esdevenir un magnífic bosc de tardor. Podeu veure en les fotografies com ens ha quedat. A més d’això, cada classe va decorar un cercle com a gotim de raïm. En penjar-los tots junts, vam crear un gran raïm ben divers i creatiu. També ho podeu veure en les fotos.

Una altra proposta que ens van fer des de l’escola va ser preparar un esmorzar terrorífic. Quines receptes més originals que vam portar! Entrepans que eren monstres, galetes que eren aranyes, galetes amb formes horripilants, fruita que semblava carbasses o insectes… Un esmorzar ben original i divertit.

Finalment, per la tarda, vam celebrar la Castanyada. Respectant el protocol COVID, els alumnes d’infantil van celebrar-la en el seu pati, mentre que els alumnes de primària, van ocupar el pati dels grans. Repartits per tot l’espai, vam seure en cercles. Primerament, van visitar-nos les castanyeres, molt divertides i originals. Seguidament, els alumnes de 6è ens van repartir les castanyes que, molt amablement, un grup de pares i mares havien estat torrant. Moltes gràcies per la feina!

Va ser una vetllada molt bonica on vam poder gaudir de les nostres tradicions, a més de la companyia i el caliu dels nostres companys i companyes.