FESTA DE BENVINGUDA

Malauradament aquest curs no hem pogut portar a terme una festa de Benvinguda com la ja tradicional des de fa uns anys, en què ens reunim a la pista tots els nens i nenes, mestres i personal de l’escola. Però tot i això, teníem clar que no volíem renunciar al fet de donar la benvinguda a aquest curs tan especial, perquè potser més que mai, és ara quan necessitem ànims i bons desitjos per a encarar-lo amb il·lusió.

Per això hem emprat la tecnologia per a sentir-nos un xic més propers i poder-nos transmetre els millors desitjos per al nou curs. I és aquí quan la creativitat i l’enginy de tots han jugat el seu paper! Hem gravat un vídeo cada classe i el dia de la festa, cada grup a la seva aula, ha visualitzat els vídeos amb les presentacions i desitjos de tots els cursos de l’escola. També hem decorat tots i totes un petit sobre per a desar-hi la mascareta de recanvi, ja que sembla que de moment el fet de portar-la serà un hàbit que ens acompanyarà al llarg del curs.

VÍDEOS DE PRESENTACIÓ DE LES CLASSES

P3 P4A P4B P5A P5B 1rA