EI HA ARRIBAT EL TIÓ!!!

A les aules fa uns quants dies que ja comencem a olorar el Nadal i, amb ell, sempre esperem l’arribada del TIÓ! El dimecres 9 a la tarda els nens i nenes de P3, P4 i P5 hem sortit al pati dels grans a cridar-lo i de sobte ens ha sorprès el soroll d’una moto! Era en Jeroni, el pare de l’Àlex, que havia anat al bosc i se l’havia trobat! Ha estat molt amable i, enfilat a la seva moto de trial, ens l’ha portat a l’escola. Quina emoció! I per acabar d’arrodonir la tarda, ens ha fet una petita exhibició d’acrobàcies amb la moto, que hem observat ben atents. Ara ens tocarà alimentar el nostre Tió, que hem deixat ben tapat a l’entrada de l’escola.

MOLTES GRÀCIES JERONI! BENVINGUT A L’ESCOLA, TIÓ!!!