EI-CI- HA ARRIBAT EL TIÓ

El passat dimarts dia 13 de desembre va arribar el TIÓ a l’escola i ho va fer amb ambulància.

Sí, sí, es veu que un veí de Fornells el va trobar al bosc amb una petita rascada a la pota i una altra al cap i va trucar al 112. El van portar a l’hospital i un cop curat, una ambulància ens el va portar a l’escola. Com que ens havien avisat per telèfon, tots els i les alumnes d’Educació Infantil i de Cicle Inicial, vam sortir al pati dels grans a l’hora indicada per rebre’l ben contents i contentes.

Emocionats, vam veure com arribava l’ambulància i sortien la Glòria i l’Albert i treien la camilla amb el tió potes enlaire al damunt. Des d’aquí els hi volem donar les gràcies!

Per sort ara ja està molt i molt bé i ja el tenim a l’entrada de l’escola menjant sense parar.

FOTOGRAFIES