ARRIBA EL REI CARNESTOLTES A L’ESCOLA

Avui, 14 de febrer, a l’escola Forn d’Anells ha arribat el rei Carnestoltes. L’alumnat de 6è, ballant i cantant, ha anat a recollir tots els nens de l’escola que fent gresca i xerinola han arribat fins la pista.

Allà, en  Carnestoltes ens ha llegit el pregó on hi havia les consignes per a tota la setmana que ve.

Les consignes són:

• Dilluns 17 de febrer: venir vestit amb pijama.
  • Dimarts 18 de febrer: portar el detall d’un animal (diadema amb orelles, pintura a la cara d’un animal…)
  • Dimecres 19 de febrer: engalanar-nos amb un detall vermell.

En acabar el pregó, l’alumnat ha ballat per la pista amb el seu cartell de curs i li ha demanat al rei Carnestoltes un desig divertit de carnaval.