AJUTS ALUMNAT AMB NECESSITATS EDUCATIVES ESPECIALS 2022/2023

Per al vostre coneixement, us informem que el 18 de maig es va publicar l’extracte de la Resolució de 13 de maig de 2022, de la “Secretaría de Estado de Educación”, que convoca ajuts per a l’alumnat amb necessitat  específica de suport educatiu per al curs acadèmic 2022-2023.

D’acord amb les bases de la convocatòria, la sol·licitud es tramita des del web www.becaseducacion.gob.es, per via telemàtica:

La persona sol·licitant ha d’entrardonar-se d’alta com a persona usuària, emplenar la sol·licitud i imprimir-la a fi de signar tots els apartats. Després l’ha de presentar al centre educatiu, junt amb la documentació necessària.

El termini per presentar la sol·licitud al centre educatiu finalitza el 30 de setembre de 2022 (inclòs).

IMPORTANT:

En cas que falti alguna dada o document, la beca serà retornada perquè s’acabi de completar. Per evitar-ho, si us plau, reviseu bé que heu adjuntat i signat tot el que calia.

Documents que cal adjuntar:

• DNIs / NIEs de tots els membres computables
  • Fotocòpia del compte bancari a nom del sol·licitant
  • Fotocòpia del Títol de família nombrosa del sol·licitant vigent a data de 31/12/2021
  • Els alumnes amb discapacitat han de presentar la resolució de la discapacitat.
  • Els alumnes amb trastorn de l’espectre autista (TEA) han de presentar un certificat mèdic expedit pels serveis de salut sostinguts amb fons públics (EL CERTIFICAT SIGNAT PER UN PSICÒLEG NO ÉS VÀLID).
  • Els alumnes tutelats han de presentar la resolució de la Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència.

Equip directiu