FESTA DE BENVINGUDA CURS 2017-2018

Amb el lema “Compartint il·lusions” aquest 26 de setembre tota l’escola hem celebrat la festa d’inauguració del curs 2017-2018, quina millor manera de retrobar-nos tots després de les vacances d’estiu. Una festa d’integració, d’amistat i companyia on mestres i alumnes van participar activament de les activitats preparades per la comissió de festes. Aquesta setmana tots hem participat fent un gran mural que va presidir la festa. A primera hora del matí tots els nens i les nenes hem compartit il·lusions amb els companys d’altres cursos, ens hem barrejat grans i petits hem fet uns braçalets amb el nom i ens els hem intercanviat.

A continuació hem anat al pati: la festa continua! El director ens ha donat la benvinguda al nou curs escolar, ha presentat als mestres, a les mestres, a l’administrativa, a la conserge i a tots els cursos. Els més grans de l’escola, els alumnes de 6è, ens han explicat les seves il·lusions. Tot seguit, hem fet una desfilada amb els braçalets dels nostres companys al canell, mentre els mestres i les mestres ens feien un pont molt divertit amb cintes de colors, hem fet rotllanes,  hem ballat la cançó “JUNTS” (Projecte Mut) amb la coreografia apresa i després de divertir-nos i riure una bona estona hem acomiadat la festa esmorzant… uns moments inoblidables que ens acompanyaran durant tot aquest curs.

BON INICI DE CURS A TOTHOM!