ENTREGA DE PREMIS CONCURS DE DIBUIX

El passat divendres 2 de març va tenir lloc l’acte de lliurament de premis del concurs de dibuix “Contra la fam i el malbaratament d’aliments” en la seva 3a edició. Els dibuixos van ser realitzats durant el primer trimestre del curs per els alumnes de 5è i de 6è de primària de 7 escoles de Girona i comarques. Durant l’acte van ser lliurats els diplomes als guanyadors de cada curs de cada col·legi i els diplomes i obsequis als tres guanyadors finals. Els membres del jurat van lloar la qualitat dels dibuixos presentats i el seu sentit de compromís solidari. Els tres guanyadors finals participaran en el concurs que promou a tot l’estat la Cátedra Bancos de Alimentos de la Universidad Politécnica de Madrid amb la federació espanyola de bancs d’aliments.

Veure tota la informació dels dibuixos presentats en aquesta edició del concurs i de les anteriors.

ACCÉS A LA NOTÍCIA COMPLETA AMB LES FOTOGRAFIES