ELS REIS MAGS D’ORIENT HAN ARRIBAT A L’ESCOLA

Tornant de les vacances de Nadal, els nens i nenes d’educació infantil, ens hem trobat una gran sorpresa a l’aula: els Reis ens havien portat regals!!!

A cada aula han portat diferents regals amb  materials d’experimentació i per treballar a la taula de llum i els hem ensenyat a la resta d’aules.

Però què en farem sinó tenim taula de llum?? Que estrany…

De cop i volta, l’Inma ens ha avisat que a l’entrada de l’escola teníem tres paquets molt grans pels nens i nenes de P3, P4 i P5. Que serà??

Doncs els tres Reis d’Orient ens han portat una taula de llum xulíssima i dues taules d’experimentació!

Moltes gràcies Reis d’Orient!! Ens han encantat els regals que ens heu portat aquest any!