ED. FÍSICA I PSICOMOTRICITAT INTERCICLES

Al llarg d’aquest curs, des de l’àrea d’educació física i psicomotricitat, hem realitzat algunes sessions internivells (barregem nens d’educació infantil amb nens d’educació primària a l’hora de fer la sessió). Vam decidir iniciar l’experiència d’aquest tipus d’activitats pels molts aspectes positius, socials i emocionals, que implica. El contacte directe amb nens de diferents edats i realitats afavoreix la interrelació dels infants (difícilment es relacionarien si no fos per aquestes sessions) i fomenta el desenvolupament de la intel·ligència interpersonal i intrapersonal dels alumnes. A partir d’aquesta pràctica s’estableixen nous rols i noves sensacions que els ajudaran a desenvolupar noves estratègies de relació i cooperació. També es fomenta la cooperació entre infants de diferents edats i es potencien experiències emocionals que ajuden a créixer descobrint l’empatia, la solidaritat i la tolerància.

A tots els alumnes, tan petits com grans, els ha agradat molt!! Aquí en teniu una mostra!

FOTOS INTERCICLE P3-3r

FOTOS INTERCICLE P4-1r, P4-4t, P4-6è