DENIP (Dia Escolar de la No-violència I la Pau)

Durant la última setmana de gener a l’escola hem treballat aquest lema: “què fas tu per fer la pau? També hem aprés la cançó “Somnis d’infant” i l’hem escoltat tota la setmana.

El 30 de Gener, el dia de la Pau, ho hem volgut celebrar amb tota la comunitat educativa fent activitats amb les famílies. Entre tots hem pensat ingredients per fer la pau. El resultat han estat uns pots plens d’aquests ingredients que ens ajudaran a pensar-hi sempre.

A continuació hem ballat i gaudit de la cançó amb els nostres familiars i fent el que els nens i nenes ens mostraven. Hem passat una bona estona  tots junts. Ara ens queda seguir-hi treballant.

VÍDEO 1

VÍDEO 2