CS A LA FUNDACIÓ MIRÓ

El dia 21 de febrer, els alumnes de Cicle Superior, 5è i 6è, vam fer una sortida a Barcelona, a la Fundació Joan Miró.

Dies abans de la sortida vam treballar i aprendre sobre Miró. Vam començar amb una “cacera del tresor ” on havíem de buscar informació sobre l’artista per trobar el nom d’una escultura sobre una parella d’enamorats. Més tard ens vam fixar en els quadres que pintava i vam llegir una article sobre Miró on s’hi veia un quadre que es titula “La Masia”. Vam dibuixar-la i pintar-la amb aquarel·les.

El dia que vam anar al Museu Miró ens van ensenyar diferents obres que havia fet, escultures i quadres. Vam aprendre que una escultura pot ser de quasi tots els materials: metall, gel, fusta, guix, eines del camp… També hi havia tapissos i obres d’amics seus. Fins i tot en alguna obra seva hi ha la firma de l’amic que el va ajudar. L’escultura que vam buscar a l’escola (La parella d’enamorats) és una maqueta i és a la Fundació, la de veritat està a París i és molt més gran.

Quan es va acabar el taller vam veure alguns dels seus quadres. A continuació, vam anar cap a l’Estadi Olímpic a dinar i vam dibuixar el paisatge. Abans d’anar a l’autobús vam passar per la Font del gat.

Gràcies a la sortida em après més coses sobre Miró i el podrem treballar més a l’escola.