CONVOCATÒRIA D’AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR ESCOLAR 2022-2023

Us informem que el termini de presentació de les sol·licituds d’ajut individual de menjador escolar pel curs 2022-2023 s’estableix entre el 9 i el 25 de maig de 2022.

Adjunt us fem arribar:

1) BASES DE LA CONVOCATÒRIA D’AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR ESCOLAR PER AL CURS 2022/2023.

2) NOTA INFORMATIVA PER A LES FAMÍLIES.

Us recordem que trobareu també aquesta documentació a la web del Consell Comarcal https://www.girones.cat/arees/ensenyament-cultura-turisme-catala-joventut-i-esports/ensenyament/ajuts-de-menjador/.

Els ciutadans hauran d’accedir al tràmit mitjançant qualsevol dels certificats digitals autoritzats (FNMT, tCat, Cl@ve, idCat mòbil, etc.), igual que el curs 2021-2022. Sens perjudici que els alumnes de renovació, per aquest curs, encara tindran l’opció, sinó disposen de cap certificat digital, de sol·licitar CODI per fer la renovació de la sol·licitud.

Equip directiu