CM TEATRE A GIRONA

El darrer 13 de febrer, els alumnes de cicle mitjà vam anar com ja es tradició a veure una obra  al teatre municipal de Girona. Vam veure “ El silenci d’Hamelín”. El record de la Clara i el Bruno, dos germans que van viure la història del flautista de Hamelín quan eren petits. Ara ja són grans i un personatge estrany els ha demanat d’explicar-ho de nou. El que més ens va  sorprendre fou que la Clara no hi sentia i ens ho va explicar mitjançant el llenguatge de signes. Fou interessant perquè justament ens hi vam trobar de públic  l’escola de Salt la Massana, centre d’educació especial de sords. Tot i que en tot moment un dels nens feia la traducció del que ens explicava la Clara amb el llenguatge de signes, era curiós pensar que la majoria dels espectadors experimentaven que es percep no “sentir”  l’altre.