CIRCULAR 24: SCHOOL CHANCE

Benvolgudes famílies de 3r, 4t, 5è i 6è,

La nostra escola, per la seva representativitat de les diferents tipologies i situacions d’entorn en el territori català, ha estat seleccionada per participar en una campanya d’enquestes de mobilitat escolar. L’objectiu de les enquestes, molt breus, és conèixer els hàbits de mobilitat dels alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è d’educació primària mitjançant un breu qüestionari on-line que estarà disponible només fins el dia 10 de maig.

Les enquestes es realitzen en el marc del projecte europeu SCHOOL Mobility CHallenge in RegioNal PoliCiEs (School Chance), en què participen el Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Girona. Aquest projecte ha estat aprovat pel programa Interreg Europe i finançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER), amb la finalitat de seleccionar bones pràctiques i elaborar el Pla d’Acció a tot Catalunya en matèria de mobilitat escolar. L’enquesta es realitzarà a 20 escoles de primària i ESO de Catalunya. L’objectiu és millorar les condicions dels recorreguts de casa al centre educatiu, fomentant els desplaçaments segurs i sostenibles i l’autonomia dels/les alumnes.

El formulari per les famílies dels alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è el trobareu al següent enllaç:

• Si es donés el cas que una família té més d’un fill/a escolaritzat als cursos enquestats, s’haurà de respondre una enquesta per cada fill/a.
  • Per tal que es rebin les dades, cal que s’arribi fins al final de l’enquesta i es premi el botó d’enviar.
  • Les preguntes marcades amb un asterisc són obligatòries.

És molt important que accediu a respondre l’enquesta totes i cadascuna de les famílies. Us donem les gràcies per endavant per la vostra col·laboració.

Atentament,

Equip Directiu