CIRCULAR 15: CARNESTOLTES I DIJOUS GRAS

Benvolgudes famílies us avancem algunes informacions,

• El proper dilluns dia 5 de febrer al matí arribarà el Rei Carnestoltes a l’escola, llegirem el pregó i les consignes que haurem de portar els següents dies consecutius, 6, 7 i 8 (ja us informarem de quines són les consignes un cop llegit el pregó).
  • La mateixa setmana, el dijous 8 celebrarem Dijous Gras sortint tota l’escola a berenar al parc del C/ Pau Casals de les 15 a les 16.30h. Farem una berenada, els nens i nenes poden portar el menjar típic per a aquesta data: truita i botifarra d’ou, coca de llardons o el que us vagi bé i aigua per beure. Com a totes les sortides cal portar el xandall de l’escola.
  • Recordeu que divendres 9 és dia de lliure disposició i per tant, no hi ha escola.

Atentament,

Equip Directiu