CIRCULAR 13: APILO XII

Com a Escola Verda que som ens hem adherit un any més al programa de reciclatge de piles Apilo XII. La normativa europea i estatal va establir que a partir de l’any 2015 s’havia de recollir un 45% de les piles i acumuladors portàtils que surten al mercat. Actualment a Catalunya només recollim el 34%. Per tant, per complir amb la normativa hem d’incrementar la recollida selectiva de piles de forma significativa. Per aquest motiu, és molt important la participació de totes i cadascuna de les escoles.

Al rebedor de l’escola disposem d’un coet contenidor Apilo per fer la recollida col·lectiva. Les tres escoles que recullin més piles per alumne en el període d’un mes seran premiades.

Esperem la vostra col·laboració per conscienciar als nens i nenes de la importància de la recollida selectiva, especialment dels materials tan contaminants com és el cas de les piles usades.

Per un futur sostenible no es tracta només de deixar un món en les millors condicions possibles, sinó d’educar les persones perquè tinguin cura d’ell.

Equip Directiu