CIRCULAR 11: VESTUARI CONCERTS DE NADAL

Amb motiu de la celebració del concert de Nadal els propers dilluns 18 i dimecres 20 de desembre i per un millor lluïment de l’espectacle, us demanem que els alumnes vinguin vestits de la manera que es detalla a continuació tant el divendres 15 al matí, per fer l’assaig general i representació per a la l’escola, com el dilluns 18 i el dimecres 20 a la tarda, en la representació oberta a les famílies.

· P3: Barretina, samarreta o jersei i pantalons de qualsevol color + un pal d’1 metre aprox.
· P4: De pastorets i pastoretes (sense complements).
· P5: Gorra de llana, bufanda o tapaboques (“buf”) i guants;  jersei i pantalons de qualsevol color viu.
· 1r: Samarreta o jersei verd i texans blaus.
· 2n: De pastorets o d’àngels.
· 3r: Roba de colors foscos i llisos més complement de la cançó (ex. cistell, samarra, bóta de vi, …).
· 4t: Samarreta o jersei blanc i texans blaus.
· 5è: Samarreta o jersei vermell i texans blaus.
· 6è: Mudats/des.

El claustre de mestres