ACCIONS SOLIDÀRIES. CÀRITAS FORNELLS

Un any més, l’escola s’ha bolcat en participar en projectes solidaris; una recollida de roba usada a benefici de Glorr Humanitària, una recollida d’aliments en benefici del Banc dels Aliments i una recollida de diners durant els concerts de Nadal en benefici de Càritas Fornells de la Selva, entitat benèfica que atén tant a nens com a adults del poble de Fornells de la Selva i que ho fa a través de diferents programes com el Suport escolar, l’acompanyament a la gent gran o el servei d’aliments. Durant els concerts vam tenir el privilegi de tenir membres de l’associació a més de la seva presidenta Fina Valverde. Després dels dos dies de concert es van recollir un total de 294,38€ a favor de Càritas gràcies a les donacions de les famílies de l’escola.

Esperem amb totes aquestes actuacions col·laborar amb el desenvolupament dels nostres alumnes per tal que esdevinguin ciutadans empàtics i solidaris amb aquelles persones que necessiten ajuda o passen dificultats.