6è VISITA L’INSTITUT VILABLAREIX

El passat dimarts 26 de febrer, els alumnes de 6è vam anar a visitar  l’Institut de Vilablareix, on molts anirem l’any que ve.

En arribar ens va rebre l’equip directiu, molt amablement, i a continuació ens van fer una petita introducció sobre quins espais visitaríem.

Seguidament, en una de les aules, tres exalumnes de l’escola, que actualment fan 1r d’ESO, ens van explicar el funcionament de l’institut i la seva experiència. Una de les coses que amb més ganes volíem descobrir era el funcionament de les taquilles. Ens va agradar molt que tota l’explicació ens la fessin ells tres.

A continuació ens van fer una visita guiada per tot l’institut: pati, aula de tecnologia, de biologia, de plàstica…

Ens va agradar molt aquest primer contacte amb l’institut. Gràcies per l’explicació i la visita!

Laia B., Joana F. i Carlota M.