5è SORTIDA GIRONA SOBRE L’UNIVERS

Dimarts, 17 d’octubre els alumnes de 5è vam anar a Girona a conèixer més coses sobre l’Univers, ja que és el tema que estàvem estudiant a medi. Feia un dia molt maco i l’autobús ens va portar a l’Esplai de Girona.

Quan vam arribar vam pujar a un edifici. Vam entrar en una mena de planetari on havia coses de l’espai dibuixades i pintades. Ens van explicar com era un forat negre, de què estava format…També ens van explicar quin va ser el primer mamífer que va sobreviure després de l’explosió del meteorit sobre la Terra, que va acabar amb la vida dels dinosaures. Amb vídeos i presentacions prezi vam anar resolent qüestions sobre l’espai.

En resum, ens van explicar moltes coses sobre l’Univers que no sabíem. Després de fer un joc de preguntes per grups, vam baixar al pati de l’institut que hi havia el costat .Vam esmorzar i després vam jugar una estona. Ens va venir a buscar l’ autobús i vam tornar cap a l’escola a dinar.

Alumnes de 5è