3r PROJECTE PINTORS

Els alumnes de tercer hem estat treballant durant els últims dies, a classe de plàstica i també a informàtica, alguns dels pintors més importants de la història.

El primer que vam fer va ser treballar per parelles, a la classe d’informàtica, buscant informació sobre un pintor que ens cridés l’atenció. Alguns de nosaltres vam triar personatges molt coneguts i d’altres vam decidir arriscar-nos una mica més i treballar-ne algun de nou.

Un cop vam buscar una mica la vida i obra del pintor que havíem triat, vam escollir un dels seus quadres per després poder recrear-lo a classe.

Durant les hores de plàstica vam dibuixar i pintar el quadre del nostre pintor, amb una dificultat afegida: només podíem fer servir els colors primaris i el blanc i negre!

La veritat és que estem molt contents del resultats finals! Som uns pintors magnífics!

Ah… i per últim vam fer una visita guiada a la nostra galeria d’art, on vam explicar als nostres companys el pintor que havíem treballat cadascú i les dificultats que havíem tingut a l’hora de pintar.

Si veniu a fer una visita a la nostra galeria trobareu quadres de pintors com Dalí, Goya, Paul Klee, Frida Kahlo o Picasso, entre d’altres. Esteu tots convidats, però si no podeu venir us deixem unes quantes fotos del nostre treball!