2n TREBALLS D’INVESTIGACIÓ DE MEDI

Durant aquest tercer trimestre els alumnes de 2n A i B han realitzat varis treballs d’investigació. Ha estat un treball en equip molt positiu on cada grup ha escollit lliurement un tema que fos del seu interès. Tots els membres de cada equip han cooperat i col·laborat per buscar  informació, imatges, notícies… fins quedar concretat  en diversos murals.

Finalment, cada grup l’ha exposat a altres cursos de l’escola.

Els temes escollits pels alumnes de 2nB han estat:

LA XOCOLATA. Equip  format per:  Mireia Sistach, Aina Martínez, Emma Fuentes, Noa Lara i Laia Serrano.

ELS CASTELLS. Equip format per: Aniol Gras, Adrià Jiménez, Arnau Nadal, Eduard Riera, Asier Serrano i Nil Ribó.

EL POL NORD. Equip format per: Berta Juanola, , Jana Buenacasa,  Laia Quiñones, Alina Alcover i Nora Ramón.

Els temes escollits pels alumnes de 2nA han estat:

LES PLANTES CARNÍVORES. Equip format per: Sergio Pérez, Jana Parella, Noa Fernández, Eduardo Garcia, Bianca Guirao  i  Ivet Tutó.

ELS VOLCANS. Equip format per: Iu Geronès, Jan Ribas, Noa Ballesteros, Martina

Bohigas i  Abril Soria.

ELS COETS. Equip format per: Arnau Terradas, Narcís Ball.llosera, Laia Martínez, Berta Reixach , i la Julye Marturià.