General

4t PLÀNOLS I ORIENTACIÓ

Amb l’objectiu de que els aprenentatges que realitzem a l’escola siguin significatius (tinguin una utilitat), els alumnes de 4t han experimentat com orientar-se amb un plànol de Fornells tot dissenyant itineraris dels llocs més emblemàtics del nostre poble. FOTOS DE L’ACTIVITAT

4t PLÀNOLS I ORIENTACIÓ Llegeix més »

P5 RACONS 1r TRIMESTRE

Els alumnes de P5 aquest primer trimestre hem treballat de valent i és que ara ja som els més grans d’educació infantil i això es nota. Hem fet un munt d’activitats i entre elles hem treballat per racons. A continuació podeu veure moltes de les activitats que hem realitzat i que ens han fet aprendre

P5 RACONS 1r TRIMESTRE Llegeix més »

2n EQUILIBRI A EF

Des de l’àrea d’Educació Física, un dels principals continguts treballats aquest primer trimestre ha estat l’equilibri. Les activitats realitzades han permès experimentar aquest concepte amb el propi cos, així com utilitzant material divers. La veritat és que els nens i les nenes de 2n heu fet una molt bona feina!  Enhorabona equilibristes! FOTOS DE L’ACTIVITAT

2n EQUILIBRI A EF Llegeix més »

5èB CONFERÈNCIES II

Aquesta setmana els valents que han fet la conferència del seu llibre preferit han sigut l’Ivan, en Jaume i la Martina. Les exposicions han estat espectaculars, s’estan superant cada dia i és nota que ja no són els primers i els nervis van minvant. FOTOS DE L’ACTIVITAT

5èB CONFERÈNCIES II Llegeix més »

5èB CICLE DE CONFERÈNCIES

Hem començat el cicle de conferències de cinquè en català. El tema proposat  és : ” El nostre llibre preferit”. Ha donat el tret de sortida en Bru Cañigueral amb el llibre “Bru Artiac”. Sense vergonya i molta empenta ens l’ ha explicat molt bé. FELICITATS  BRU!!! El segon conferenciant ha estat en Biel Terma,

5èB CICLE DE CONFERÈNCIES Llegeix més »

CS SIAD (COEDUCACIÓ)

L’illa deserta Un dia, va venir l’Emily a fer-nos un taller per explicar-nos la desigualtat entre les dones i els homes. Va fer una activitat sobre una família que anava  amb creuer i va naufragar. Després va triar tres nens i tres nenes, perquè ells representessin que eren la família. Estaven abandonats en una illa

CS SIAD (COEDUCACIÓ) Llegeix més »

4t MALBARATAMENT ALIMENTARI

Els alumnes de 4t hem fet un projecte sobre el MALBARATAMENT ALIMENTARI. Us animem a veure les nostres produccions (vídeos, tríptics i cartells). CONSELLS PER CASA Hem de mirar de no comprar més del que es necessitem. No tirar menjar perquè és una pèrdua de diners. No comprar per l’aspecte. Hem de mirar de produir

4t MALBARATAMENT ALIMENTARI Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut