CAMINADA DE DIJOUS LLARDER

Els alumnes de 5è i 6è vam gaudir d’un bon dia de DIJOUS LLARDER fent una caminada pel nostre entorn.

El matí vam sortit ben aviat de l’escola i vam caminar fins a Fusteret. Allà ens esperava l’Angelina Esquius i ens va explicar com era l’escola que hi havia antigament. De petita ella anava a aquesta escola. Ens va explicar coses molt interessants i vam poder veure que l’escola ha canviat molt. Eren una vintena d’alumnes entre 4 i 14 anys aproximadament amb una sola mestra.

Més tard continuàrem el camí per arribar a Cererols on vam esmorzar. Des d’allà es poden veure unes vistes de Súria impressionants.

Després de jugar una estona vam començar a caminar cap el barranc de Boadella per arribar fins a la font d’Antius on ens esperàvem els companys de Cicle Mitjà.

I després de dinar i jugar una bona estona, cap a l’escola altra vegada!

Una bona caminada i un molt bon dia!