Visita de la Coaner Codina

Avui a l’escola ens ha visitat la Coaner Codina. Ella és il·lustradora i dissenyadora gràfica. Ha fet molts treballs per televisió i publicitat. També ha fet els dibuixos del conte “El Sebastià i el mar”, treballat a les aules de Cicle Inicial i Educació Infantil. Avui al matí ens ha ensenyat i explicat en què consisteix la seva feina, també ens ha ensenyat com es fa un conte i com gestiona la tasca d’il·lustrar.

Amb els nens i nenes de Cicle Mitjà i Cicle Superior ens ha explicat la diferència entre il·lustrador i dissenyador gràfic, i com ho fa ella a l’hora de treballar. Hem pogut veure tots els passos que va fer quan va il·lustrar les imatges de les caramelles de Súria.