SORTIDA SANT JORDI – 4t

El dia 23 d’abril vam sortir de l’escola per anar a donar un passeig pel poble i recollir els premis del Certamen Literari i de Dibuix que va ser a la placa de Salvador Perarnau.  Hi havia un escenari on pujaven els 3 guanyadors de cada classe. Les activitats premiades van ser: dibuix, poema i conte. Allà estàvem totes les classes de l’escola fins i tot els més petits des de P3 fins a sisè. Després de recollir els premis vam anar pel carrer a buscar el nostre poema el Rave, que estava penjat a la botiga de la Rosa, l’herboristeria. Després a la Cantina hi havia uns llibres molt bonics i vam comprar un per la classe. Ens agradaven dos perquè eren molt bonics el dos però ens vam quedar amb Les plantes de l’avi. Vam anar a veure on havia viscut el Salvador Perarnau i vam tornar a la classe. A la tarda ens vam endur els treballs de Sant Jordi, una figureta feta amb fang i una rosa que havíem cosit.

Ivet,  Nil i Laia