L’AIGUA I LA DEPURADORA

Els alumnes de 4t i 5è estem estudiant l’aigua. Vam anar a la plaça de Sant Joan on hi havia una exposició sobre l’ús i el malbaratement de l’aigua.

Un altre dia, el 31 de març, els nens i nenes de quart i de cinquè vam anar d’excursió a la depuradora de Súria. Quan vam sortir de l’escola  vam anar fins els horts i vam veure diferents elements referents a l’aigua: el reg, la fàbrica on es genera energia elèctrica, els pous d’extracció d’aigua…, La visita a la depuradora va estar molt bé. Ens van explicar el procés que es segueix per depurar l’aigua i que torni al riu. Des d’una cullera que agafa la brutícia més grossa fins als microorganismes que es mengen la matèria orgànica. És un procés molt complex.

Gal·la i Yaira

Cliqueu els següents enllaços per veure les fotos:

Fotos de la Plaça Sant Joan                       Fotos Depuradora 4t                                       Fotos Depuradora 5è