Jocs tradicionals a CICLE INICIAL

Els jocs tradicionals tenen un gran pes durant l’aprenentatge del nostre alumnat. Primer perquè el JOC és la forma innata que tenim les persones per aprendre i segon ja que els JOCS TRADICIONALS ens arrelen a la nostra cultura i la manera de fer de les persones amb qui hem crescut. Així doncs, afavoreix a la cohesió social i al coneixement del nostre entorn.

A Cicle Inicial hem organitzat una tarda de JOCS TRADICIONALS com a ACTIVITAT relacionada amb el Centenari de l’escola.

Com jugaven abans les nostres famílies? Com juguem ara?

Primer de tot agraïm al CAE de Manresa que ens ha facilitat tots els jocs tradicionals i també a totes les persones que han fet possible aquesta magnífica tarda: alumnat, mestres i famílies!

Ha estat una tarda molt profitosa on hem gaudit dels jocs tradicionals: la xarranca, jocs de mocador, de llançament amb espardenya, jocs amb xapes, bitlles catalanes, de corda i molts d’altres.

Cliqueu l’enllaç per accedir a les fotografies: https://photos.app.goo.gl/ExtiYmzNnH7SiuV39