DIJOUS LLARDER als Tres Tossals

Els nens i nenes de 1r a 6è van anar a celebrar el dijous llarder a la zona dels Tres Tossals.

Van sortir de l’escola a les 9 del matí i, després de travessar el poble, van agafar el camí ral de cal Trist per fer via cap a la necròpolis de cal Banyes. Passat aquest indret van fer parada per esmorzar i jugar una mica.

Més tard van rependre el camí per arribar a una barraca de vinya margenera on l’Albert Fàbrega els va fer una explicació del perquè hi havia barraques en aquell indret. Mentre un grup de nens estaven atents a la xerrada, els altres pujaven als Tres Tossals.

Després de dinar van continuar el camí de can Sibila per arribar altra vegada a cal Trist i continuar fins a l’escola.

A més de passar un bon dia de convivència tots junts, van poder descobrir indrets que molts d’ells desconeixien.