TALLER DE RÀDIO SÚRIA

El dia 13 de febrer, dia mundial de la ràdio, els alumnes de 3r vam visitar Ràdio Súria.

L’Àngel, director tècnic de Ràdio Súria, ens va explicar què és la ràdio i les seves principals característiques. Després vam veure els aparells radiofònics i les seves funcions. A més a més, ens van explicar quins programes es transmeten a Ràdio Súria actualment i quan els podem escoltar.

Finalment, com que els alumnes de 3r estem fent el projecte climàtics, hem pogut gravar algunes frases i ens ha agradat moltíssim ser petits locutors i locutores en un plató de ràdio.