SORTIDA AL MUSEU MOLÍ PAPERER

El passat dilluns dia 8 els alumnes de 5è i 6è vam fer la primera sortida del curs. Vam anar a Capellades, comarca de l’Anoia, a visitar el Museu Molí Paperer.

Dins del museu vam veure els procediments per elaborar paper i per posar-ho a la pràctica vam fer paper de tres tipus: paper reciclat amb un gravat d’unes tisores, paper blanc amb el gravat del museu i paper groc amb el gravat d’un drac.

Quan vam sortir del museu vam dinar i jugar al parc que hi ha al costat.

Un cop vam arribar a l’escola vam estendre els papers sobre les taules perquè s’eixuguessin i vam posar-los dins una petita premsa per aplanar-los.

Va ser una excursió molt divertida on vam aprendre molt sobre el paper i les feines d’abans.

Aquí teniu algunes fotos!