SORTIDA AL MONTCAU

El dimecres 13 de març, l’alumnat de 6è vam anar d’excursió al Montcau, massís que es troba al parc natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac. Vam sortir de l’escola a les 9 del matí i vam agafar l’autocar.

En arribar, ens va rebre una monitora i ens va donar un llibret de camp, on hi havia activitats per fer durant el trajecte. Vam aprendre les aus que hi habiten i la vegetació. També ens van explicar què es pot fer en un parc natural i quina importància ha tingut al llarg de la història i les seves llegendes. Imaginar-nos les aventures del bandoler Capa Blanca en aquest paratge va ser molt emocionant.

Després de fer el cim de 1.095 metres, vam baixar tot explicant històries i imitant al llegendari bandoler Capa Blanca.

Va ser un dia ple d’emocions!