SORTIDA A CALLÚS

El dijous llarder, com cada any, vam sortir 4t, 5è i 6è a caminar fins a Callús.

Vam sortir de l’escola i vam anar pel bosc. Després d’una estona caminant vam arribar a Reguant, i vam continuar caminant fins a arribar a Antius. Allà vam esmorzar i vam veure uns senyors que prenien foc a unes branques dels arbres.

Finalment, vam arribar a Callús i vam dinar.

Vam poder jugar una mica i vam fer una cabanya amb troncs i arbres. Després, vam tornar cap a l’escola. Quan vam arribar, estàvem tots molt cansats i ens vam tombar al terra de la classe a descansar.

Aquesta sortida ens va agradar molt.

-Escrit pels alumnes de 4t-