SETMANA DE LA SALUT I LA MOBILITAT

Del 30 setembre del 4 de octubre a l’escola vam celebrar la setmana de la salut i la mobilitat.

Els alumnes de 6è van participar en el parc de trànsit i el taller de seguretat viària, unes activitats a càrrec de la Policia Local de Súria.

En el transcurs d’aquesta setmana hem fet diferents activitats: un taller d’emocions amb la Montse Codina, l’Ami ens ha iniciat en la meditació, l’Anna ens va fer un taller molt interessant de primers auxilis i la Pam ens va fer ballar una estona, fent zumba.

L’últim dia tota l’escola vam fer una gimcana de jocs molt divertida amb jocs de tot tipus: curses de sacs, saltar a la corda, el joc del mocador, equilibris, etc…