SETMANA CULTURAL- Educació Infantil

Durant la setmana del 18 al 22 de març l’escola ha celebrat la Setmana Cultural, enguany dedicada a les cultures del món. Els nens i nenes d’Educació Infantil hem participat en diferents activitats al llarg de la setmana: hem rebut la visita de l’Anna i el Subi (escriptora i il·lustrador de contes) que ens han explicat i dibuixat en directe el conte d'”Els colors de l’Àfrica”; hem gaudit de l’activitat “contes del món” a la Biblioteca Municipal; hem participat dels tallers organitzats per les famílies de l’escola provinents de diferents cultures; hem construït cases de les nostres tribus amb la col·laboració de mares i pares; hem exposat i compartit tot allò que hem après en els projecte que ens han ocupat fins el moment; i, finalment, hem exhibit la dansa que cada classe ha estat preparant en la gran cloenda que es va fer amb tota l’escola. Gràcies a tots i a totes les que heu fet possible un any més que la Setmana Cultural sigui tot un èxit!