SHARING TO LEARN PROJECT

Al llarg d’aquest curs, l’alumnat de 5è i 6è de l’escola ha participat, conjuntament amb l’IES Mig-Món de Súria, en el projecte Sharing to learn. Un projecte que té per objectiu millorar la comunicació oral en llengua anglesa. Cada setmana, des del primer trimestre, hem rebut l’ajuda i col·laboració de les nostres auxiliars de conversa. La Hiba, la Valentina, la Júlia, la Jana, la Berta i la Wiktoria, alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat, han vingut a l’escola cada dimecres a la tarda per realitzar activitats de conversa i jocs orals per tal de millorar i fomentar la parla en anglès entre els alumnes de 5è i 6è de l’escola.

Ha estat una activitat molt enriquidora, que ha captat l’atenció dels alumnes i els ha motivat a aprendre anglès des d’un punt de vista diferent.

L’últim dia vam obsequiar a les nostres “language assistants” amb una samarreta elaborada pel propi alumnat de 6è, i també vam visualitzar el “NEWS SHOW” que vam estar elaborant durant els últims mesos.

Podeu veure’l a través del següent enllaç: SHARING TO LEARN ESCOLA FRANCESC MACIÀ

També podeu fer un cop d’ull a algunes imatges d’activitats que hem realitzat al llarg d’aquest projecte: SHARING TO LEARN

Una bona iniciativa!

Thank you girls for your help!