Novetats de després de Nadal

Quan vam tornar de vacances de Nadal vam veure que els Reis ens havien deixat alguns regals per a tots els nens i nenes de l’escola. A la classe de 5è ens van portar una pilota de futbol, un joc del Cluedo de Barcelona, raquetes i pilotes de tenis taula i una pilota tova.

A més, ens vam trobar la classe que semblava nova. Havien pintat les parets de color salmó ataronjat.

Per aquest motiu, des de l´escola s’ha decidit que els patinets es deixin a l’entrada del pati  per tal d’evitar embrutar les parets de l’escola.