Nadal i Reis

L’època de Nadal i Reis és una època molt especial, sobretot per als nens i nenes. Així ho vam viure a l’escola! Un dia, per sorpresa de tots, el tió va arribar. El vam estar cuidant durant molts dies, volíem que estigués molt content i per això li portàvem les peles de les fruites que ens menjàvem per esmorzar. Abans de marxar de vacances ens va deixar uns detalls que ens van fer molta il·lusió, vam estar molt contents! També vam rebre la visita dels patges reials. Vam sortir a l’entrada de l’escola i vam poder compartir una estona amb ells, vam parlar de com ens estava anat el curs i vam aprofitar per demanar algun joc i pilotes per a les classes de Cicle Inicial.