LA SORTIDA A L’AQUÀRIUM

Hola família som Cicle Inicial,

Volem ensenyar-vos la nostra sortida a l’Aquàrium de Barcelona! Divendres 18 de gener vam arribar una mica abans a l’escola. Ens esperava un dia d’aventures!

En primer lloc, quan vam arribar a Barcelona, vam esmorzar. A continuació vam pujar fins a la primera planta de l’Aquàrium. Allà vam poder veure: pingüins, un submarí, peixos, rajades, meduses, crancs… ens vam poder ficar en un túnel. Va ser molt xulo!

Després vam conèixer les monitores i vam començar la visita guiada per l’Aquàrium. Vam veure morenes, un llamàntol, sípies, cavallets de mar, taurons, peixos pallasso, peixos cirurgians, un peix globus, rajades, estrelles de mar, la vaqueta banyuda… i, fins i tot, vam descobrir que a l’aquàrium castigaven als peixos. També vam passar per un túnel amb una cinta que ens portava. Allà ens passaven els peixos i els taurons per sobre. També vam poder veure i saludar al submarinista. Vam aprendre el gest per dir que tot està bé, a dins l’aigua.

Més tard vam fer d’investigadors, vam haver de descobrir qui havia mossegat la taula de surf i com s’havia fet les rascades el nen.

Finalment vam dinar, vam agafar l’autobús i vam tornar cap a Súria. Va ser un dia genial!!!