GEOMETRIA AMB EL COS A 4T

Hola nens i nenes de l´escola, el divendres 22 de Gener del 2021, els alumnes de quart vam fer una activitat d’educació física diferent. Vam fer figures geomètriques amb tot el nostre cos. Primer vam fer un joc d’escalfament, era el mirall:havia una rotllana i anàvem rodant, així teníem una parella diferent en cada moment. De vegades el de dins manava i l’altre era el mirall,  altres vegades manava el de fora i l’altre era el mirall. La segona activitat va ser en grups de sis i  havíem de fer figures geomètriques amb les sis persones. Va ser una experiència molt divertida, vam fer moltes figures.

Ainhoa Calatayud i Aina Espejo