FESTA DE L’ESCOLA

Tanquem el curs 22-23 amb la Festa de l’Escola organitzada per l’AFA en col·laboració amb l’escola.

La festa va començar amb una gimcana i gaudint dels inflables del pati.

Vam aprofitar la celebració per fer el tancament del projecte d’escola d’enguany basat en la Cultura Popular. Després d’esquivar la pluja, vam presentar la imatgeria que s’ha anat construint al llarg del curs seguint el projecte: la Dragoneta de tres caps; els capgrossos, la Pagesa, la Fada, el Bufavent i el Follet; els gegantons, l’Olímpic i la Berta de geganteta; i la geganta Cesca guanyadora del concurs de gegants. Tot seguit, es va fer una cercavila al voltant de l’escola molt ben acompanyats de la colla de geganters del Poble Vell, la colla de geganters del Gorg de l’Olla, la vaca de l’Altatxu i també els gegantons i els capgrossos de l’escola Sant Esteve del Valls de Torruella. A més a més ens va acompanyar la colla castellera dels Salats que prèviament havien fet un taller de castellers als infants de l’escola.

Es va acabar la festa amb un sopar i una mica de gresca!