Donació de sang a l’escola

El passat divendres 10 de Maig, a l’escola, es va fer una donació de sang en la que van participar 42 persones.

Hem salvat 126 vides, ja que amb una persona que doni sang podem salvar-ne tres.

Un cop s’havia donat sang, els donants havien de menjar alguna cosa i beure líquid per recuperar energia.

Segons l’organització són uns bons resultats, ja que dues persones eren donants per primera vegada. Ens han felicitat per la tasca realitzada!

Va ser una experiència molt gratificant per tot l’alumnat de 6è veure que podíem posar el nostre granet de sorra per ajudar a salvar vides.