COMIAT DE SISÈ 19/9/20

El divendres vam celebrar un comiat de sisè una mica diferent però molt especial per tots i totes. Mestres i alumnes ens vam trobar per acomiadar el curs i una bonica etapa.

Tot plegat, va començar amb alguns vídeomuntatges fotogràfics al gimnàs fets per l’escola i pels nens i nenes que ens van fer caure alguna llàgrima a moltes i molts.

El comiat va seguir al porxo on l’Encarna i la Dolors León van dedicar unes boniques paraules als alumnes. La Marta també va prendre la paraula dedicant unes càlides i sinceres paraules a cada nen i nena que de ben segur que mai oblidaran.

Acte seguit se’ls va entregar un llibret de record que recull un grapat de paraules i imatges del seu pas per l’escola i una orla ben original.

Les famílies tambe van aportar el seu granet de sorra, que tot i no poder assitir a la festa, van obsequiar els alumnes amb una bonica tassa de record i a la Marta amb una postal i un braçalet d’allò més més especial i bonic.

Els nens i nenes també van regalar uns braçalets en mostra d’agraïment a la Cristina i la Juani per la feina ben feta i feta amb el cor a canvi de res.

Tot seguit va arribar l’hora del vermut, la gresca i la xerinola. Cada alumne i mestra tenia una bosseta amb un vermut individual que vam poder prendre plegats acompanyat de música que ambientava aquell dia tan especial.

Finalment amb una càmera de fotografies instantànies es va immortalitzar aquell bonic moment que no volíem que acabés mai.

Sens dubte va ser un comiat intens i inoblidable: Vam plorar i riure molt, i aquesta és l’essència dels comiats.

Perquè no l’oblideu mai, us deixem vídeos i imatges que us el facin reviure.

Arreveure Ben Plantats. Alceu el vol!