COLÒNIES DE CICLE SUPERIOR

Els dies 3, 4 i 5 de juny els alumnes de 5è i 6è vam anar de colònies a Palamós.

Quan vam arribar, ens van rebre els monitors: el Pablo, la Marta, el Kèvin i l’Àlex que ens van explicar les activitats que faríem.

El primer dia vam fer escalada i una activitat sobre els animals marins: vam veure estrelles, crancs, peixos, un congre que es com una anguila, tomàquets de mar, enciam de mar, etc. A la tarda ens vam banyar a la piscina i a la nit vam anar a un parc a fer un joc de dos equips que havien d’aconseguir monedes.

L’endemà vam anar fins a l’Estartit i vam fer una volta amb el “Nautilus” fins a les illes Medes. Ens van explicar històries de les diferents illes i després vam poder observar el fons marí. Llàstima que estava el mar regirat i no es veia massa bé, tot i així va ser una bona experiència!

A la tarda, vam anar al port de Palamós a veure la Llotja i el Museu Marítim i després vam fer una estona de platja. Després va tocar posar-nos guapos per sopar i disco!! Vam gaudir molt amb els balls que ens van ensenyar els monitors!

I ja arribem a l’últim dia. Vam fer una activitat sobre el litoral rocós a la cala La Fosca i després relax a la platja. Vam arribar corrents a dinar a la casa i ja ho vam recollir tot per marxar. Van ser tres dies genials que ens van passar volant!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *